본문 바로가기

모션그래픽 섬/해외영상

HALO 4: Forward Unto Dawn – Title Sequence + Q&A – Polynoid

HALO 4: Forward Unto Dawn - Opener from Polynoid on Vimeo.


게임 헤일로의 오프닝 영상이라는데

이미 이건 뭐 게임 영상 수준을 벗어난거 같다.

밑의 영상 제작에 관한 영상인데 이미 난 따라 잡을수 없을 수 없을정도로 

발전이 많이 되었고 더 이상 머리가 돌아가지 않는다는 것을 느낀다


그저 느끼는 것은 죽인다~~ 정도;;;



원문인데

아마도 제작 영상에 대한 질문의 답변인거 같다


We used Softimage ICE for almost all our effects work. The rampancy is actually not simulated, but a combination of procedural modeling and some keyframes.


 343 Industries provided us with most of the CG assets which we had to bring together on an equal production level. Some elements where very high poly and had to be optimized, while others were simplified game assets and needed detail work.